lördag, februari 02, 2008

Här sitter jag och...

...porrsurfar igen. Egentligen skulle jag leta inspiration till någon ny prat-, TV- eller caféstickning. (Dvs en lätt stickning som inte kräver min fulla uppmärksamhet.)
Men, så halkade jag in på en trevlig nätbutik, och så kan jag ju inte låta bli att dregla lite, kolla bara!

Berroco har fina garner! De här tex! Jasper har jag ju stickat vantar och mössa av, och det är underbart mjukt. Vantarna har blivit lite uppruggade när jag använt dem, men det kan jag leva med, för de är så gosiga, och garnet var så härligt att sticka med.

Och kolla in Norogarnerna. Bra priser också...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag surfar bebis-stickning, jag som kaxigt sagt att vår lilla J ska inte få nåt innan sin 3årsdag, idag har jag börjat med hans vantar och jag tänker sticka mera! :-)

J har btw en ingift morbror som ska åka till USA i sommar och frågade mej vilket garn han ska köpa där (till Js stickande moster), tja är vi gurus och levande uppslagsverk eller?

shippar de från den där trevliga butiken?

Anonym sa...

De har Noro Kureyon sock... och jag kan inte se att de vägrar skicka hit..? Tänker du beställa??

Anonym sa...

Vi har ju en suverän Noro-butik i Mariefred. www.hamiltondesign.biz. Hon verkar ha Kureyon. /M

Strumpstickan sa...

Dräggelvarning!

Eva i Halmstad sa...

Härlig "Porr".
Ha de gott.
Eva.