tisdag, april 01, 2008

Pågående och planer

Jag stickar muddar:
EDIT 2/4:
April, april! Jag lurades bara. Jag har varken beställt ett kilo Norogarn eller tänkt sticka en sådan tröja. Speciellt inte med extra vidd och volang. Garnet är ju fantastiskt vackert men jag tycker det är synd att använda det till något så (i mina ögon) oformligt. ;-)
och har beställt garn till en ny tröja:

Bilden är lånad från Hamilton Design.


Har dock tänkt göra den lite rymligare och eventuellt virka dit en volangkant runt halsringningen. Tror ni jag klarar det?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

5 kommentarer:

Inger sa...

Rymligare?Vad nu då?Visst klarar du väl det. Snygg färg på muddarna förresten.

Kristina sa...

wow.. ursnyggt. Vilken lyx. Härligt, det är du värd.

Anonym sa...

Hmm, är det första april idag eller...

Strumpstickan sa...

Häftig tröja!

Anonym sa...

Dubbla volanger kanske? ;-)