söndag, april 20, 2008

Solig söndag

Vilken underbar vårdag! Det blev flera timmar på balkongen, så fröken har fått nya fräknar! Och sticksällskap fick jag också. Mycket trevligt!

Provade mönstret på sockan en bit till, men det gjorde sig inte alls i garnet, så jag repade upp och har nu valt ett enklare. Efter en stunds förvirring där jag plötsligt lyckats få sockskaftet ut och in på stickorna hittade jag rätt igen, tejpade mitt finger och stickade vidare.
Nu är det dags att krypa i säng, för i morgon blir det en tidig start!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å, dom sockarna kommer att bli jättefina !

Anonym sa...

Det där blir perfekt mönstring i det garnet!

Hoppas du får en go dag!

Anonym sa...

Läckert! Mönstret och mönstret i garnet gifter sig på något sätt!!! rätt sätt? ;)
Vilket mönster är detta? Tycker jag känner igen det...
Må så grankott...