måndag, augusti 07, 2006

Japansk humor

Har du bredband (en fördel iaf) och japansk humor så kommer du gilla de här dolda kameran-filmerna:

Inget hemlighus precis

Vinterspa

Om jag har förstått rätt så kommer de här filmerna ur ett japanskt program där de tävlande har föreslagit olika dolda kameran-skämt, och sedan ska det avgöras vilket som var roligast.
Okej, lite extrema skämt kanske, men jag skrattade ordentligt! Roligast är killen näst sist i toa-filmen, som knappt ser förvånad ut ens.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måste gå till jobbet å kolla med snabba datorn å snabba linan!

Så hade jag en att ge till dej, men jag får återkomma. Kan inte sitta å leta hela natten juh!

TACK för en välgörande eftermiddag!

Anonym sa...

Hittade!!!

Kattmamman sa...

Herregud, japaner är tokiga på riktigt trots allt! Jag älskade den sista killen med kaffet - stackarn! Toalett-jetskin var ju bara så knäpp - men ändock så rolig.