tisdag, augusti 22, 2006

Stickstämma nästa år?

Nu har jag anmält mitt intresse för att delta i Stickstämman i Dalarna nästa år. Det finns tydligen inte hur många platser som helst, så jag tänkte att det är bättre att anmäla sig nu, och i värsta fall avanmäla sig, än att stå där för sent och verkligen vilja åka och inte kunna.

Alltså måste jag också börja spara pengar att öronmärka till detta. Runt 3500:- har jag för mig det skulle gå på inkl. kost och logi. Inte så farligt om man har tid på sig att planera för det!

Tänk vad kul det skulle vara om vi åkte iväg ett helt gäng tillsammans!

Sanna är med och arrangerar nästa års stämma, och man kan anmäla sitt intresse på mailadressen stickstamma07@hotmail.com.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också anmält mitt intresse.Blev så sugen när jag läste programmet för årets stämma,långt efter att anmälnigstiden gått ut.

Anonym sa...

OJ Då! Stickstämma oxå! Låter roligt men lite väl avancerat för mig! Sticka på!!!

Anonym sa...

Jag vill också, men alla sommaraktivitetet måste ju först noga kollas med ev jobbplaner, och där bestämmer jag inte ensam... kanske är nästa års vildmarksläger redan spikat... hoppas det, då blir pinan kort.

Kristina sa...

Har anmält mig och meddelat sambon vad jag ska åka på i augusti nästa år.

Stickorren sa...

Joo, nog är det något att fundera allvarligt på, kul är det! Det behöver inte vara mer avancerat än man klara av, det hela går ut på att gå olika småkurser för att lära sig mer om stickning och att sticka. I år fanns det även en kurs som hette något i stil med "att sticka för den ovane".