lördag, november 11, 2006

Helg!

Veckan har gått fort, men den har känts ganska intensiv. Tycker inte jag har hunnit så mycket hemma, iaf inte på stickfronten. Tur då att jag iaf utnyttjat ett par raster på jobbet till att sticka!

Igår var det i alla fall stickcafé efter jobbet, och det är ett så skönt sätt att avsluta och varva ner efter veckan. Jag kom dit med huvudvärk, ont i axlar och rygg, om än på ganska gott humör. Några timmars stickande, en macka, samvaro med härliga vänner, lite axelknådning från E senare, gick jag därifrån utan minsta lilla huvudvärk. Toppenmedicin helt enkelt!

Så här ser det ut på stickorna just nu:


Nu ska jag duscha och förhoppningsvis hinna plocka ordning lite här hemma. Sedan ska jag klämma in ännu lite mer stickning hos en god vän innan det är dags att åka på fest ikväll!

Edit, två minuter senare:
Hm. Kan man ta med sig stickningen på fest hos ickestickande vänner?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, en annan gång knådar jag lite på dej mesamma!

Och fester där man inte får sticka..? Jag skulle inte gå! ,-)))

HOPPAS NI HADE JÄTTEKUL!

Anonym sa...

Va gööör ni, du å din lilla kompis?