söndag, november 19, 2006

Statusrapport

Halsduken växte i går kväll, och så lite till nu i eftermiddag.


Naturligtvis har jag också lyckats göra lite fel. Tur att det var i kantmaskorna, och att jag har lärt mig att korrigera enklare fel numera.


Känner just idag att jag ska tillfället i akt och tacka världens bästa Ilsefin för att hon fick igång mig med stickningen för knappt ett år sedan. Och för att hon delat med sig av underbara vänner.(Ni vet vilka ni är!) Båda delarna gör mig så gott!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det är jättekul att du "fastnat" och uppskattar det lika mycket som jag gör! Och det har ju så härliga bonusar för mig också! Tex en härligt avslappnad söndageftermiddag i ditt soffhörn med en stickning och underbar kaka. :)

Kattmamman sa...

Tack detsamma - jag tror ditt sällskap botade min vantar-stickar fobi i eftermiddag.

Kram