fredag, november 24, 2006

Känsliga tittare varnas!

Okej. Jag vet inte riktigt om jag är klok som gör detta. Men, jag är i behov av råd från er, och jag är otroligt otålig så.. Håll i er!

Jag publicerar nu bilder på mig i en KORT (=inte färdig) virkad kjol. Har inte fått tag i rätt sorts strumpbyxor/leggings heller så det hela är lite mer genomskinligt än jag skulle önska. Dessutom vet jag inte om en virkad kjol är så smickrande för figuren...

Nåväl. Jag har hittills virkat så att kjolens vidd ökat lite grand från övre kanten och nedåt. Enligt mönstret ska jag nu bara fortsätta att virka rakt, i samma vidd som den är i nu. Men, eftersom jag nu passerat rumpa/höfter som ju är den bredaste delen av mig, så misstänker jag att kjolen kommer stå ut en del om jag fortsätter i samma vidd. Tror ni det blir bäst, eller ska jag ta in lite igen nu tycker ni?

Dessutom undrar jag hur lång jag ska göra den. LÄNGRE är ju självklart. Men HUR lång?





Haha. Jag undrar väldigt mycket hur det här ska sluta.

5 kommentarer:

Malin sa...

Jag tror att det blir snyggast utan minskningar.

Kjolen kommer att bli jättefin och du är redan nu så snygg i den!!

Kram och god natt.

A sa...

Den är redan längre än merparten av kjolarna i min garderob (som jag naturligtvis inte kan ha just nu. Eller kan jag kanske det? Under magen?).

Anonym sa...

Det kanske ska sluta strax ovanför knäna? Eller strax nedanför, om den blir lite klockad.

Den är fab!

Kristina sa...

Schysst.. den blir urläcker.

Annelie sa...

Med foder i kjolen och din figur hade jag inte alls varit rädd för att avsluta den nu! Snyggt!