fredag, december 29, 2006

Ta da!!

Mitt helt klart mest spännande projekt hittills är klart.

Vet fortfarande inte riktigt hur jag ska göra med ev. underkjol, strumpbyxsort osv. Testade med trikåkjolen under men det ser verkligen bylsigt ut. En virkad kjol är i sig inte särskilt slimmande för figuren, så det såg inte alls så kul ut mer fler lager.

I verkligheten ser det faktiskt inte alls så galet ut med strumpbyxorna jag har på bilden, så om inte kjolen far omkring för mycket så nöjer jag mig nog med dem under. Fast, det är klart, det blir väl lite kallt om man ska gå ut. Mönster på snygga benvärmare, anyone?

10 kommentarer:

Inger sa...

Tjusigt!Kvällens vinnare.

A sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Det är ju kanoners!

Och om du vill kan du ju köpa tjockare strumpisar med bomull eller ull i!

Såååååå snygg! Å sidenbandet är helt rätt!

DU ÄR SNYGGASTE FRÖKEN!

Stickorren sa...

Den blev helt klart MYCKET snygg!! Fast jag tycker ju att du skall ha något under , kanske i någon kontrasterande färg så man ser mönstret på kjolen.

Désirée sa...

Ojojoj, vad snygg!
Och du, du kan posera, du!

Annelie sa...

Så himla snygg den är! Jag tycker fortfarande att du ska ha något under. Varför går du inte till närmsta underklädesaffär och provar med en helt vanlig svart underkjol. De är ju tunna och "slankiga". Sådana finns väl fortfarande eller är det bara jag som kommer ihåg dem?
Grymt snygg, alltså...

Anonym sa...

Ååh! den är klar! Och snygg blev den också!! Ser fram emot att se den "live" :)

Kristina sa...

Coolt. Bra jobbat. Hoppas få se den live.

Anonym sa...

Härligt fröken!!! Håller med Stickkorren om ett foder med en annan färg så att det fina mönstret syns.
Hoppas att kunna träffa dig igen framöver.

Ullin sa...

Så snygg!!!