lördag, maj 13, 2006

Läste nyss ett intressant tips för att lättare komma igång med första varvet när man använder strumpstickor. Det måste jag helt klart testa på nästa strumpstickning (eller rörstickning ;-)).

Kanske blir det redan i morgon. Jag har just maskat av mitt senaste lilla projekt nämligen (ska montera innan jag fotar), och har inget mer på gång på stickorna. Jag skulle iofs vilja hinna sy lite i helgen också, så vi får se vad jag prioriterar.

Nu ska jag prioritera sängen iaf. Såååå trött!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Inget WIP och inget UFO?
Du hörde kanske mitt U säga att jag har 50 UFOn? Förtal såklart, men han sa det mer som ett konstaterande. Vill du ha ett? ;-)))

Kattmamman sa...

Bry dig inte om vår rara energiska E - ibland kan man behöva ta en paus ;).

Anonym sa...

Mjau på dej Mamacat, det är väl snarare så att jag INTE är energisk, för DÅ skulel ja gju inga UFOn ha? ;-)))

Bäbisvantarna är ljuvliga. Bara att fylla med en bäbis nu då!

Kattmamman sa...

Tihi, det har du rätt i e - ambitiös är kanske mer det rätta ordet!