fredag, juni 15, 2007

En student bland hermelinerna

Idag har jag varit på studentuppvaktning i strålande väder. Solen sken och värmde, men luften var ändå sådär lite småkylig och liksom spröd i morse, precis som det ska vara på en riktig skolavslutning. Tycker jag.

Goda vännen Fosco har alltså tagit studenten just idag. Tillsammans med Leftknitt och Ilsefin begav jag mig till skolgården för att gratulera.

Där var det otroligt mycket folk men vi lyckades till sist få syn på vår vän och kunde överlämna "garnbuketten" som samlats ihop av stickkompisarna. Är den inte otroligt vacker? ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, ni är så himla söta!


/Studenten

Stickorren sa...

Det där var nog den bästa blombukett som jag har sett!

Anonym sa...

Underbara blommor! Bra jobbat av er som kom ifrån! ;-)