torsdag, juni 21, 2007

Slusstickning

Igår stickade jag med trevligt sällskap, med vacker utsikt över en slusstrappa och till ljudet av vattenbrus.


Stickorren slussade mig också igenom ett visst momentbyte i Argosyn. Flera gånger. Jag VILLE verkligen maska av istället för att lägga upp.. ;-) Men med hennes vänliga handledning så är jag nu på banan igen!! Whoho! Den blir så fin!

Idag vaknade jag tidigt och jag har just tagit ut kikärtsbröd ur ugnen. De brukar bli mättande och bra. Ska dock smaka dagens variant innan jag ger er receptet!

5 kommentarer:

right hand sa...

Vad långt du har kommit! Go girl!

När ses vi nästa gång?

Stickorren sa...

Ja, det var en skön eftermiddag vid vattnet!

Lía sa...

I like very much that scarf from Knitty...maybe next one? ;)

Inger sa...

Ser fram emot receptet.

Clara sa...

Vilken härlig sommar du verkar ha! Ser också fram emot receptet.