söndag, juni 17, 2007

Sol, vind och bilträffsstickning

I går testade jag ett nytt koncept, nämligen bilträffsstickning. Det var helt okej!

Resultatet blev:

Ett längre rör

Genomblåst huvud (kändes det som, eftersom det var ganska blåsigt)

Väldigt rosa och ganska onda framsidor på benen. (Det var soligt, och som sagt blåsigt varför man inte märkte att solen brände.)

81 bilrelaterade foton och 2 stickrelaterade foton, varav ett är det här:

Min pågående sockstickning har nu provats på tre olika fötter nära mig (en är min egen), men trots att strumpan funkade bra på alla vader och fotvalv så blev inte hälen riktigt bra för någon. Men nu är det en bit sedan jag stickade hälen så det känns ju jobbigt och trist att repa upp. Jag har bestämt mig för att lägga sockan åt sidan en stund och låta beslutet mogna.

Inga kommentarer: