fredag, juli 27, 2007

Frökenfrukost

Jag har just ätit yoghurt med müsli, kanel och nyskördade röda vinbär. (Jo, för man tar sig bara ut på balkongen och repar ett par nävar.) Nu blir det kaffe och smörgås.
Nej, det är inte varje dag jag har hembakat bröd till frukost. Och inte nybakat. Speciellt inte så här dags. I morse vaknade jag dock någon gång vid 05.00 och gick upp med sambon någon timme senare. Så, då kan man ju lika gärna göra något gott av sin morgon! ;)

Har varit lite konstig i dygnsrytmen sedan den där läskiga (och samtidigt roliga) båtturen, men hoppas få ordning på det nu. I helgen hoppas jag att jag är pigg och fräsch. Då ska nämligen det här
försvinna bakom en ny omgång tapeter. Hm. Det är förresten märkligt att de nuvarande tapeterna ser så pass trevliga ut på bild. I verkligheten har färgen varit betydligt mer påträngande, men jag antar att det berodde mycket på den färgglada bården och på att rummet är ganska litet, och relativt mörkt.

Inga kommentarer: