torsdag, september 27, 2007

Tomhetstankar på en torsdag

Visst är det skönt när man fått avsluta ett projekt, men det blir ju samtidigt så tomt.
Nu har jag bara två WIP:ar varav det ena är en socka som jag repade upp en massa på igår(= tråkigt att börja om), och det andra egentligen inte är ingång alls - tröjan. Detta innebär att jag inte borde komma undan längre. Jag måste lägga upp en ärm, så jag kommer igång. Men..då måste jag tänka (Dvs aktivera hjärnan - å hemska tanke!) till så jag får till rätt mönsterrapport.

Undrar om jag hinner klura ut det mellan dusch och kurs...

Eller om jag hinner klura ut ett NYTT projekt kanske. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för uppmuntran av hjärtesjalen. Kanske jag kommit lite längre när jag kommer ner den 2 november. Det skall bli så kul att träffa några av er. Längtar redan. Lycka till med studierna. Det är tufft, men du klarar det galant!!!

Anonym sa...

Börja på nåt nytt. Å så börjar du på ärmen en annan dag när du är piggare!

Kram!