söndag, januari 27, 2008

Söndagssol

I går var en sådan där dålig dag. Jag var trött och grinig och allt gick på tok. Jag borde haft täcket över huvudet hela dagen istället.

Idag är världen vit, solen skiner, och jag är på betydligt bättre humör. Jag har tom äntligen fäst garnändarna och sytt dit en knapp på min flerfärgsvirkning från i somras.



Jag hade inte någon riktigt bra knapp så knäppningen blev lite klumpigare än den såg ut i mitt huvud. Dessutom måste jag erkänna att garnet sticks. En annan gång gör jag kanske annorlunda och fodrar.

3 kommentarer:

Inger sa...

Och så ska mannen åka när humöret är på topp.Ibland är inte livet rättvist.

Anonym sa...

Jo vännen, ibland har man sådana dagar, som man bara vill försvinna under täcket eller dra något gammalt över sig. Som tur är kommer det bättre dagar, då livet känns helt ok. Det är väl för att vi ska sätta värde på dom fina dagarna, som dom dåliga finns. Annars fattar jag inte vitsen med dom ! Ha det riktigt gott nu!

Anonym sa...

Från mitt håll ser knappen fin ut, men den är kanske bullig? Och det är väl inte försent för foder än?

snyggt är det iaf.