tisdag, augusti 08, 2006

Ett skärp?

Nu har jag bestämt mig för att jag gafflat långt nog. Nästa steg är att bestämma hur jag ska virka samman öglorna och sedan virka en kant runt om. Vad tror ni, ska jag lyckas få till ett skärp av detta?

För övrigt vill jag:
Gaffla en halsduk av alpaca.
Köpa mer alpaca.
Sticka babytossor.
Sticka en enkel sjal att ha på kalla hösteftermiddagar på jobbet.
Köpa nya fina pennor.
Baka squashkaka.
Plocka blåbär.
Få massage på den ömmande gaffelvirkningsmuskeln strax intill höger skuldra.
Sticka fler halvvantar.
Sticka tumvantar.
Sticka diamonsjal.

Men just nu vill jag ta en kopp te och sedan gå och lägga mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det fanns gott om alpaca kvar på vår LYS när jag var där igår, och fortfarande till det låga priset! Det blev några nystan till för min del... Men det är nog tur att det var 28 grader varmt, eftersom jag hade svårt att tänka på vinterstickningar :)

Fröken Fräken sa...

Jag var där idag, men de hade stängt på fm enligt en lapp på dörren. Och ingen visade sig ens efter det klockslag då de skulle öpnna enligt samma lapp.. :-(

Lía sa...

A belt? mmm...curious!