torsdag, augusti 16, 2007

Trött

Varför blir jag så trött, trött, trött på eftermiddagarna efter jobbet? Jag har verkligen svårt att hålla mig vaken. Hela jag är som en överkokt spagetti. Ändå jobbar jag bara lite drygt halvtid.

Igår provade jag att ta en power-nap på eftermiddagen utan att det hjäpte särskilt mycket.
Hittills har jag piggnat till igen framåt 21-tiden, och det är väl kanske inte det ultimata.

Nåja. Nu ska jag fixa till mig lite, sätta vantstickor under ögonlocken och se fram emot en kväll med kollegorna!

Ps. 3 varv stickade jag på spadersjalen igår. Jag ger mig inte, det tar bara lång tid när man är trött. Ds

4 kommentarer:

Désirée sa...

Äter du kolhydratsrik mat till lunchen?

Kristina sa...

Skulle precis fråga samma? Hmm skickar över lite energi till dig.

Anonym sa...

för lite tröst så kan jag säga att det är lika med mig nu första veckan och då har inte elverna kommit ännu. Lycka till med studierna. Önskar att jag orkade plugga också, men inte just nu. Alltid kul att lära sig nya saker.

Anonym sa...

Första veckan är sån vännen! Man fattar inte hur man orkade nåt förra terminen!

Håller det i sej får du ta ett blodprov! Kram!

Och du - 3 varv på spadersjalen är väl ändå bra många maskor så pass långt som du kommit!!!