tisdag, november 27, 2007

Och nu blir det reklam...

... för det här är första gången jag sett blåbärsfläckar magiskt försvinna från en vit tröja!

Jag trodde inte på den förskräckliga dubbade reklamen,
och jag ville framför allt inte gynna den förskräckliga dubbade reklamen.

Jag trodde "Lita på rosa!" betydde "All din tvätt blir missfärgad!"

Men så sa en vän, att detta verkligen är ett bra medel,
och eftersom jag litar på mina vänner så var jag ju tvungen att prova.

Och eftersom jag sett både blod- och blåbärsfläckar försvinna (och nu menar jag försvinna!) utan minsta ansträngning, så kan jag inte annat än att rekommendera dig att köpa hem en burk.

Själv ska jag nog kolla in det övriga sortimentet också och kanske byta bort min gamla kära Tabort-flaska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhå. Jag använder Yes. Men har nog inte haft nån fläck på vitt som behövt kraftigare saker heller.

Kaffemoster sa...

Ja, jag säger som E - Yes får bort blåbärssoppa (som de serverar som mellanmål på dagis.....) om man bara stryker på det innan man slänger i tvätten.