torsdag, november 15, 2007

Torsdag

Har just suddat några tråkiga rader om värk och jobbångest. Skit i det, liksom! I morgon är en ny dag, och då får jag träffa goa´ barn och kanske gå på stickcafé och kanske äta fredagstacos och vara lycklig över hur bra jag har det.
Ikväll har jag maskat av den turkosa sjalen. Den mörkare kanten blev inte riktigt som jag tänkt mig, och just nu krullar den sig väldigt. Förhoppningsvis kan det åtgärdas åtminstone till viss del med hjälp av lite blockning.

Undrar om jag hinner ett varv på dragspelet innan jag måste sova. Nä, egentligen inte...men kanske ändå..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Värk är inte något man måste sudda ut på bloggen, vi är många med värk som stickar så vi förstår.

Din sjal blev jättesnygg, den mörkare randen passade mycket bra. Varför inte låta den krusa sig och bli en volangkant?
Kram och jag hoppas värken lägger sig.

Anonym sa...

Allt går bort i blockning, det vet du ju!

Kram!

Eva i Halmstad sa...

Värker med dej, Eva.