onsdag, maj 17, 2006

Vilodag


Onsdag är min vilodag. Den behövs. I går kväll var jag trött i kroppen efter två långa dagar, men innan jag gick och lade mig stickade jag i alla fall några varv på en socka. (Finns det förresten något mer frustrerande än att VILJA sticka men inte orka lyfta armarna ;-))Idag har jag varit och hämtat Tempurmadrassen jag beställt. Den var verkligen stenhård när jag packade upp den eftersom den legat ihoprullad i kartongen. Det är verkligen ett märkligt material! Det var så hårt att det gick att knacka på det med knogen, och det verkade som om det var en stor planka jag lagt på min säng. Nu har jag provlegat plankan, och liksom långsamt sjunkit ner i den. Och vet ni vad - jag provsomnade till och med. ;-) Det måste vara ett gott tecken!
Nu ska jag leta efter något roligt recept med dinkelris!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dinkelris? Intressant. Berätta mer!

Kattmamman sa...

Åh, jag älskar min tempurkudde och skulle gärna vilja ha en sån där madrass....Sen jag köpte min kudde så har min nackvärk försvunnit helt.

Kristina sa...

Tempurkudde är underbart. Har avverkat två stycken och är inne på min tredje. gott för nacken och man sover som en prinssessa på den. Madrass låter underbart skönt.