lördag, augusti 19, 2006

Do redo

Jag fick en ljust mossgrön lammullströja av min lillebror. Den har nu tagit ett par varv i tvättmaskinen, först på 40 grader och sedan på 60 grader. Har tänkt testa att göra några Do redo-projekt. Först ut blev ett par muddar.



Jag har klippt av en bit av ärmarna och sytt in dem. Därefter har jag klippt kanten lite vågig (Kolla E! De är inte helt jämna och perfekta!) och så broderat några blommor med ullgarn. De små pärlorna jag fäst i mitten på blommorna syns tyvärr inte så bra på bilden.

8 kommentarer:

Stickorren sa...

Helsnygga!

Malin sa...

Jättefina!
Ser hur sköna ut som helst.

Désirée sa...

Vad coola!

Anonym sa...

Håller med, de är jättefina!

Har du DoRedoboken?

Fröken Fräken sa...

Nej, jag äger inte Do Redo-boken, men nu har jag lyckats låna ett ex. på bibblan!

Kattmamman sa...

ÅÅÅÅÅÅOOOOOOOAAAAAAAOJOJOJOJ!

Anonym sa...

Sååååå snygga!

De kommer att inspirera många!

Ullin sa...

Super snygga!