söndag, augusti 13, 2006

Slut på semestern

Semestern är över för den här gången och i morgon börjar jag jobba igen. Ännu återstår att se hur mycket jag hinner och orkar sticka och pyssla då. Förhoppningsvis blir det en del, eftersom detta även är min avkoppling, men kanske blir bloggandet något mindre flitigt. Vi får se!

Idag har jag iaf bakat och ätit blåbärspaj, småstädat lite hemma, träffat vänner och vänners barn och sedan åkt och träffat stickkompisar på stan. Då stickade jag lite Regiarör och virkade ett par varv akrylsjal igen. Långsamt, långsamt går mina projekt framåt. Men, långsamt är bra, jag behöver göra saker långsamt, påminn mig gärna om det när jag blir otålig. ;-)

Nu har jag lagt fram kläder, packat jobbmugg och frukt i väskan och nu är det hög tid för mig att gå och lägga mig! Godnatt!

1 kommentar:

Désirée sa...

Ha en trevlig första arbetsdag! Själv sitter jag redan här och arbetar.