fredag, september 22, 2006

Bebispresent

Läsare med gott minne minns att jag för en tid sedan efterlyste stickmönster till babykläder, eftersom goda vänner nyligen fått tillökning. Eftersom jag dels kände att det kunde bli lite för stressigt att hinna sticka något, dels var lite osäker på vad jag i så fall skulle sticka lade jag ner det hela. Istället startade jag nyligen upp ett litet sy-projekt. :-)



I morgon ska vi hälsa på familjen så jag satt några timmar igår kväll, och idag gjorde jag det sista, dvs fållade nederkanten. Nu är frågan om jag ska satsa hårt och försöka få till ett par matchande byxor ikväll, eller om jag ska nöja mig med denna.

3 kommentarer:

Désirée sa...

Datorfria fredagkvällar? ha ha ha

Anonym sa...

Tjusigt,va du kan.Den är jättefin,ett ar byxor och det blir ännu bättre.

Kristina sa...

Åh nu vet jag vem man ska beställa barnkläder av när det blir dax. Vad underbar!! Hoppas din första jobbvecka har varit bra.