måndag, september 18, 2006

Har ni kramp ännu?

Så. Nu kan ni släppa tummarna för idag. Tack för hjälpen! Nya jobbet blir säkert bra. Det är inte heller så nytt som man kan tro, bara ny plats och nya arbetskamrater. Och iofs lite nya arbetsuppgifter så småningom, men inte ännu.
Idag har jag mest yrat runt och hälsat på folk till höger och vänster. Har faktiskt inkasserat inte mindre än fyra kramar också. Det är inte så illa!

Nu tänker jag inte berätta mer här. Detta är en blog. Den är offentlig. Jag är däremot i vissa avseenden en ganska privat människa, tro det eller ej. :-)

Dock kan jag konstatera att kombinationen valvaka till sent på kvällen igår + anspänningen i och med jobbytet = en trött fröken. Känner mig t.o.m. lite ynklig, men det brukar jag göra vid sådana här tillfällen, så jag vet att det snart går över.

Nu får jag kaffe, och sen får jag se på Från koja till slott.

Undrar just om det ska bli några varv på sockan också, eller om jag ska ta itu med vantens kompis...

2 kommentarer:

Ullin sa...

Lycka till med nya jobbet! Njut av att bli ompysslad. Det är du mer än värd!

Anonym sa...

Snälla lilla fröken inte ska du känna dig ynklig. Du är bra, och det vet du !!!Lycka till med nya jobbet, och ungarna kommer att älska dig.Vad annat kan dom göra?!