lördag, september 30, 2006

En äppelkaka!

Tack för era snabba svar om sockan. Då tror jag jag gör som ni säger - bara fortsätter, och sedan försöker leva med resultatet! Det kan ju vara bra att ha kvar felet så man minns det också. Jag har ju lärt mig något nytt nu!

Har inte hunnit blogga mer än några få inlägg idag. Jag fick förhinder i form av äppelplockning, trampbilskörning, sandlådelek samt äppelkakebak. Alltsammans tillsammans med den här gullungen och hans föräldrar.

Helt okej förhinder med andra ord! Om någon undrar hade vi bara "Liiite kanel, två gånger" i kakan. Andra skulle nog garanterat kalla mängden för "mycket kanel", men gossen och jag är helt eniga i hur kaneldosering ska gå till.

Nu ska jag kolla på TV och sticka lite!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hel rätt, mycket kanel ska det va. Det är ju så nyttigt också!

(träffade Ekolådan på bondens marknad idag. Diskuterade lådinnehållet med dem. Hade eg inte tid, men nu stod de ju där live! ;-) Ska bara skörda squash till nån vecka, sen kan vi va med också! )

Lía sa...

Is your kid? mmm...he's so cute!

Fröken Fräken sa...

No, Lia it's not my kid. Sadly enough, because he is a really sweet boy. And he is a good help around the kitchen.. ;)

Anonym sa...

It's got numerous beneficial capabilities. It truly is created from [URL=http://www.northfacedenalijacket.org/#633]north face denali jacket[/URL] materials, yet feels gentle and relaxed.Its northern border Experience is surely an American Based enterprise which was established throughout s. The business started off the business with a retail keep pertaining to Mountain Climbers and bought its [URL=http://www.northfacedenalijacket.org/#919]links[/URL] from there as North confront. Later on, they began creating products for snowboarding and skiing.