onsdag, januari 09, 2008

Onsdag

Jag vaknade med lite diffus träningsvärk. Att putta gungor "ända upp till flygplanen" ger effekt. Men vem kan motstå 8 glada barn, parvis placerade i gungor, som skrattar härligt och sjunger pippivisor när de gungar? Inte jag i alla fall.
I går kväll var jag så trött i armarna att jag knappt orkade sticka. Knappt, säger jag, för jag tog några varv på tröjärmarna. Det går inte fort, men det går framåt!

I går fixade jag blöjtekniken. Idag är det dags för nya utmaningar! Upp och i väg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du - man bygger muskler . Jag har värsta överarmarna :-) Men visst är det härligt med glada ungar! Inte behöver man gå på gym heller.

Anonym sa...

En massa diffus träningsvärk blir det...

kram!

Eva i Halmstad sa...

härligt.

Unknown sa...

Jeg har også arbejdet med de små børn, da skubbebde jeg dem " Heelt op til skyerne" ! :-)