tisdag, juli 07, 2009

Andra aktiviteter

Det här börjar (Eh, ja, det har kanske pågått ett tag...) visst verkligen likna en bebisblogg. En sådan tur att jag aldrig har påstått att det här är en ren stickblogg, eller bakblogg, eller syblogg eller något annat slags blogg för den delen. Det är ju helt enkelt en blogg med plats för mina alldeles egna, och alldeles olika infall.

Det senaste som fallit in här är barnvagnen. Jag hämtade sambon på flygplatsen idag, och sedan hämtade vi barnvagnen. Vi har redan pimpat den lite.
Sambon har hängt dit skötväskan från nätbutiken Dadgear (kolla förresten in deras knasiga västar med skötväskefunktion). Han verkar mycket nöjd. Själv har jag har hängt dit den stickade lilla nallen som jag fått av en god väns mamma.

Och när jag fotar nalle och publicerar här så fotar sambon barnvagnsfälgar och lägger ut på sitt favoritforum...

2 kommentarer:

Lisa sa...

Fin vagn ni köpt. Skötväskan tror jag att min sambo också skulle gilla. Är lite USA-tokig. :-)

Inger sa...

Alla har vi olika intressen här i världen,tur det.Snygg vagn förresten.