söndag, juli 26, 2009

Nejdå!

Ni behöver inte fundera, här har inget hänt på bebisfronten. Idag har vi varit på dagsutflykt till mor och far. I morgon blir det stickträff med kompisarna. Skönt att ha lite lagom på programmet!

Filten är förresten avmaskad. Egentligen räckte inte garnet (trots mina kompletteringar) men jag lät det vara som det blev. Det tog slut, och då tog filten slut. :-) Återstår att fästa typ en miljard garnändar. Inte kul med bomullsgarn då...

Om en stund är det dags för bebisen att dra igång sitt dagliga kvällsaerobicspass, så här väntar minst en timmes mer eller mindre behaglig invärtes magmassage för mig. (Haha, bara jag skrev det satte den igång!)

2 kommentarer:

Sommarfröken sa...

Å, jag har kollat flera gånger idag utifall... Men imorgon kanske! Ha det bra!/Sommarfröken

Inger sa...

Så skönt att höra att du kan ta något som det blir.Nu kan ju babyn vänta till sen eftermiddag i morgon tycker jag.