söndag, juli 30, 2006

Ett armband, bara sådär

Idag har jag haft en skön dag. Jag virkade några varv på gnisselsjalen innan det blev för varmt på balkongen. Då blev garnet så motsträvigt. Så då bläddrade jag lite i ett par lappteknik-böcker istället. Hittade inget projekt som kändes så där YES! men väl flera som man iaf bitvis kan inspireras av.

Ikväll har jag väntat på att ett par som skulle köpa våra CD-hyllor skulle dyka upp. Jag är lite knäpp, för när jag väntar på något sådär så har jag svårt att slappna av, och att helt koncentrera mig på det jag håller på med. Så det blev inga stora projekt av ikväll. Annars hade jag nog stängt in mig i hobbyrummet och kamperat lite med symaskinen där.

Istället satte jag mig i iaf soffan och pulade lite med lingarn och pärlor. Rätt vad det var så hade jag gjort mig ett armband!

1 kommentar:

Lía sa...

oh! I like your bracelet ;)