måndag, juli 24, 2006

Whohoo!

Har äntligen sytt klart byxorna jag började på någon gång i våras. De där som blev så vida och som jag försökte sy in. Idag har jag lagt upp byxbenen och premiärprovat. Måste säga att jag gillar just att de är vida nu! De ser faktiskt helt ok ut så länge jag står upp. Synd att de knölar sig konstigt över låren/magen när jag sätter mig ner. Fast, så gör ju många köpebyxor också. Men då köper jag dem inte. ;-)
Fotografen är på jobbet och det går ju inte att fota byxor med sig själv inuti så det fick bli en galjbild.

I eftermiddag tänkte jag knåpa lite med mina halvvantar. Maskade av igår, men tänkte fixa lite små krimskramsiga saker på också. De blir nog inte snygga. Snarare gladknasiga!

1 kommentar:

A sa...

Jag vill också sy nåt! Men jag har inte ro så länge det är utomhussäsong och jag inte borde stänga in mig i ateljén...