lördag, juli 01, 2006

Hemma igen!

Hej på er!
Är just hemkommen från min resa. Just nu är det uppackning och tvätt på programmet men jag ska blogga lite mer så snart jag orkar/hinner. Kan bara nämna att jag haft det väldigt bra, och hunnit sticka en del, men tyvärr blev det inget stickcafé på tisdagen. En kombination av dålig timing, och att träffen var flyttad en god bit ut på landet gjorde att jag avstod. Hade jag VERKLIGEN velat åka dit så hade jag nog kunnat, men jag fick mig faktiskt en del stickprat till livs ändå. Men som sagt: Rapport kommer!

2 kommentarer:

Désirée sa...

Varmt välkommen hem!
jag har verkligen saknat dig i blogospheren!

Anonym sa...

Välkommen hem!
Nu vill jag veta allt om garnspanet!

Passar det så är det sticknick i Trädgårdsföreningen på måndag kl 15!

Kram!