lördag, juli 15, 2006

I´ve got a bracelet to prove it

Väskan har nu åkt två gånger i tvättmaskinen och tovat till sig riktigt bra. Den hänger nu på tork med tidningspapper i sin mage. Jag måste klura ut vad jag ska använda som lås också, och sedan ska jag fota så ni får se hur det blev.

Spatserade nyss förbi sambon med min tovade väska på axeln och frågade honom "Exakt hur nördig ser jag ut med en tovad väska?" Han såg eftertänksam ut och svarade sedan "Det är det nördigaste du har gjort i alla fall." Nu vet jag inte om han menade att det nördigaste jag gjort var att gå omkring med en tovad väska, eller om han menade att den tovade väskan vad det nördigaste jag någonsin tillverkat. I så fall skulle den vara nördigare än det här armbandet:
Hur som helst. Jag är glad att jag är en nörd, så att jag kan få fortsätta att ha roligt!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

DEFINITIVT det nördigaste du tillverkat!

Kattmamman sa...

Har du gjort armbandet själv? Den var inte alls nördig utan riktigt cool, tycker jag. Men vad vet en nörd som jag.

En som hoppas strutta runt med en tovad väska på axeln snarast.

A sa...

Håller med sambo, utan att ha sett väskan. Tovad väska... du faller snabbt i ditt garnträsk. Armbandet är ju bara roligt.

Anonym sa...

Eh,varför är det nördigt med en tovad väska?

jag antar att min fråga bevisar att jag inhalerar betydligt mycker fler ullfibrer än en genomsnittlig svensk medborgare, men vad tusan...

Armbandet var snyggt som bara den, och jag är nyfiken på väskan!