torsdag, oktober 19, 2006

Inspiration?

Jag har fortfarande inte satt igång med min tvåfärgsstickning. I värsta fall får det väl bli någon form av provlapp på workshopen, bara. Det kan ju vara ganska skönt att testa loss lite bara!
Jag fortsätter dock försöka hitta inspiration till framtida projekt, och samlar lite länkar här:

Manliga vantar Men frågan är om någon man jag känner vill ha vantar?!

Svenska (!?) fingerlösa vantar

Färgglada vantar Nu börjar det närma sig mina garnfärger ju!

Zombies?! Oj, inte för mig, men kanske för Fosco? Att matcha plånboken med? ;-)

2 kommentarer:

Lía sa...

I wish my city were cold enough to wear mittens...unfortunately south of Spain it's too hot.

Anonym sa...

Pennskrin! Jag syr fast blixtlåset!!!

Och så har jag gjort en ny kategori för våra grönsaker!