onsdag, oktober 04, 2006

Some blogging before work

Har lite halvknasiga arbetstider, så det får bli en update innan jobbet.

Sockan växer så sakteliga. Bestämde mig till sist för att minska ner två maskor i ena kanten, men vet inte om det hade spelat så stor roll egentligen. Sockor är väl till för att värma fötterna, inte för att vara helt symmetriska eller?



I går bläddrade jag igenom nya Allt om handarbete. Mycket fyrkantiga saker är det, tycker jag, med dålig passform. Fast den här tunikan skulle jag nog kunna tänka mig, om än i ett annat garn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, den kan jag också tänka mej, i annat garn och med lite andra detaljer. Men jag gillar längden. Min mage har visat sej färdigt!

Anonym sa...

Men hallå, du har ju inte bloggat sen i morse ju! ;-)))

Jag är redo för workshop nu!!