söndag, oktober 08, 2006

Ny färg och nya riktningar

Bloggen ser nu okej ut hos mig, den blev inte riktigt som jag tänkt mig, men nära nog. Jag får se om jag orkar pilla mer med den någon gång, men det blir inte just nu. Säg dock gärna till om något ser knasigt ut i din webbläsare. Tack Nikka för all hjälp!



I eftermiddag har jag faktiskt inte bara ägnat mig åt html-taggar och sidebars utan faktiskt fått mig en del stickning till livs. Har fått lektion av en vän i hur man stickar en diagonalhalsduk (eller "mulitdirectional knitting" som läraren själv gärna kallar det), och därtill fika av en annnan vän, och naturligtvis trevligt sällskap dessutom. Tack för en helmysig eftermiddag!

4 kommentarer:

Désirée sa...

Tack för besöket!
Jag trivs så bra med er!

Stickorren sa...

Härlig halsduk, jag tror jag skall ställa mig i kö för en lektion....

Anonym sa...

Det där blir jättebra. Nu återvänder jag till min myshörna med mina stickor! Natti - ses i morgon!

Ullin sa...

Jag ställer mig också i kö för lektion, den ser jättehärlig ut!