lördag, oktober 07, 2006

Socktoberfest

Ibland ramlar man över så roliga saker på nätet. Ja, jag säger ramlar, för mitt surfande sker minst sagt slumpmässigt för det mesta. Ofta hittar jag inte heller tillbaka till den där roliga sidan, eller så glömmer jag VILKEN av mina favorit-länkar som hade en så bra beskrivning av något, osv. Ja, ni vet ju hur det är!

Nu har jag iaf ramlat över Lollys Socktoberfest. Självklart har jag anmält mig, självklart ska jag sjunga (nåja) sockstickningens lov hela oktober. Det mest fantastiska av allt är nog att jag lyckades få dit länk-knappen i listan till höger!

Nu firar jag socktoberfesten med min egen lilla sockparad:




3 kommentarer:

A sa...

Ha! Jag blev besökare nr 5000! Bildbevis finns här eftersom det inte gick att kompiera räknaren... bara markera (därför den är blå på bilden).

Vad vinner jag?

Fröken Fräken sa...

Grattis! Du vinner lite rosa akryl!

Stickorren sa...

Så många rör du har gjort!!! och fina var dom också!