tisdag, oktober 24, 2006

One of those days

Usch. Idag har inte varit någon bra dag. Sådana dagar måste ju dock också få finnas, för hur skulle jag annars förstå att uppskatta de andra dagarna?

Och även denna dag har haft goda inslag:
Vänliga, hjälpsamma människor på djurkliniken, som bryr sig om vår stackars allergiska katt. (Och kattens förvirrade matte!)
Mumsig ungsbakad färsk lax till middag. (Världens enklaste, och världens godaste.)
Bästa sambon, som inte blir arg när jag gör konstiga saker.
Mail från storebror.
Skratt åt knasig kompis, eller snarare hennes väskfack.

Och i morgon är en annan dag! Dessutom en ekolådan -dag!

2 kommentarer:

Désirée sa...

Jag blir glad av att ha fått dig att skratta!
KRAM PÅ DIG OCH MISSEN!

Anonym sa...

Jag hoppas min låda har det bra på trappan nu. Den hann inte komma innan jag gick till jobbet, och nu jobbar jag till 21!!! Vill ju LAGA MAT!